tiistai 21. tammikuuta 2014

Uudesta ratsastuskoulusta

Tän viikon keskiviikona tallille

Joo eli olen vaihtanut  ruskonrtsastuskeskuksesta taloisten tallille menen nyt toista kertaa ratsatamaan sinne meen  nyt tulevana keskiviikona ratsastamaan sinne mutta piti mennä ratsastamaan jo viimeviikon ke mutta se läheti viestiä äitille että tunti perutu viikolta kun niiten  joku tunti hevosista oli lopetettu niin sinne  ei voitu mennä ratsastamaan ja niin  siellä on todella kivaa sain heti ensimäisellä kertaa kaikki mun ryhmästä kaveriks ne ei osanut laitaa hevosta kunnolla kuntoon varsinkaan se jasmin ja anette sielläkin oli anetten niminen tyttö se ei osanut laitaa satulaa eikä suojia eikä suitsii muuuten osas mä laitoin sille suitset sille hevoselle  se tyttö menin svaalalla islaninhevos tammalla ja laitoin svaalalle suitset ja satulan ja suojat kun oli este tunti hyppätiiin aluks 20cm sit 30cm ja mä sain hyppätä kun se kysyi että kuinka korkeita oon hyppännyt niin sanoin 70-80cm nin sain hyppätä sen 80cm opettaja sanoi että osaan lähestyy suoraan estettä kohti ja olla siinä este istunnassa kin ja mulla on hyvä katse siinä laukassa esteele päin ja katsonta esteelle se oli kivaa mutta laitan kuvia keskiviikosta ja tänään tulee my day teen sitä jo aamulla ja jatkan koulun jälkeen joo moikka ja meen nyt nukkuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti